Saturday, March 2, 2019

Atillia Bertatu?


Betul ke Atillia bertatu? Gambar ini dimuat turun oleh Atillia di Instagram miliknya.... Agak terkejut dengan gambar tersebut jadi ramai yang menghubungi Atillia...


“Cukuplah dengan isu Zouk... Viralkan I pula please. Minta-minta penuh lah kelas kejap lagi,” tulis Atilia atau nama sebenarnya Raja Puteri Atilia Raja Haron.
Ini yang ditulis oleh Atillia semasa memuat naik foto berkenaan...

Namun, apabila wartawan menghubungi Atillia, katanya tatu tersebut bukanlah tulen sebaliknya ia adalah hasil penggunaan aplikasi yang dimuat turun olehnya.

"Saya saja-saja buat experiment gunakan aplikasi tu. Orang pun tahu saya ni jenis macam mana. Saya sangat kelakar, fun dan kalau anda tengok akaun Instagram saya, macam itu lah saya di luar," katanya.

Foto ini berjaya mendapat 1,500 likes dan beliau tidak pernah mendapat likes yang banyak sebegitu...

Jadi, jelaslah Atillia hanya suka-suka menggunakan apps tersebut...



<< 11 PASANGAN KEKASIH DITAHAN >>










No comments:

Post a Comment

Follow Me On Twitter

Total Pageviews